wtorek, 8 stycznia 2013

Aw, tęskno mi

Hej tam! Postanowiłam założyć sobie nowego bloga, gdyż onet jest niesamowicie denerwujący. Nareszcie koniec strachu o to czy blog się skasował i denerwowania dlaczego nie chce się załadować. Może mnie to trochę bardziej uaktywni. Nie mogę czytać tego starego, w każdej notce pisze tylko o tym jak bardzo jestem na wszystko wnerwiona. Na szczęście mi to już przeszło, haha.

W ogóle powinnam jakoś na poważnie zacząć prezentację na polski ustny, ale jakoś nie mam siły na to, haha. Jak ktoś czytał coś ciekawego o sytuacji kobiety w Polsce to niech zapoda, będę wdzięczna. W sumie mam już kilka książek, ale nie zaszkodzi kilka więcej.

Każda pora jest dobra na rysowanie kucyków. Denerwujące są strasznie czasami, ale co poradzić, jeśli tak fajnie się je rysuje.

Tak Wikuś, obiecuj sobie że będziesz rysowania więcej teł, a i tak rysuj mangowe dziewuszki. No cóż...


Żabonoga dziewczynka! Ostatnio robię sobie dużo zdjęć przed lustrem dla poćwiczenia anatomii, jest tam dużo siedzących zdjęć, bo uwielbiam rysować siedzących ludzików. Kot się tylko trochę na mnie dziwnie patrzy...

Nie wiem czy mogę to wstawić, ale i tak to zrobię haha. Takie zamówionko małe.

 
Znowu kuce, no ile można. Tym razem prezencik dla Hinii. Ćwicz tła kupo, a nie kuce!

To na razie tyle. Musze poskanować szkice, bo nie skanowałam ich już niesamowicie długo, uzbierało się tego tyle, że nie wiem ile mi to zajmie, haha. Mam czkawkę. Byebye!

1 komentarz:

  1. Awww, jak fajnie, że znowu masz bloga! Twoje prace są takie śliczne i inspirujące :D. Ten pierwszy kucyk jest świeeeetny, nie lubię kucyków za bardzo, ale jak ty je rysujesz to mi się podobają xD. Maruuudzisz, tła i tak ci wychodzą naprawdę niesamowicie. Wszystkie rysy są cudowne i wyjątkowe i piękne i wgl ideaaaalne. *^* Nie umiem nic skrytykować, sorka xD.

    OdpowiedzUsuń